Home » Contact » Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Stel ons per mail op de hoogte via Info@Health&Beauty-bijKarin.nl en we zullen uiteraard ons uiterste best doen om het probleem zo spoedig mogelijk en netjes op te lossen.

 

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging

bv de Zeitgard1- en Zeitgard2-apparaten.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken en te mailen naar Info@Health&BeautybijKarin.nl.

Uiteraard zetten wij ons voor 100% in om tot een passende oplossing te komen samen met U.

 

 


Download hier uw Reparatie- / Garantiebon

Reparatie-GarantieBon
Afbeelding – 376.0 KB 87 downloads

Download hier uw klachtenformulier

Klachtenformulier
Afbeelding – 300.8 KB 77 downloads